Avantatges per als socis del Club Tennis d'Aro:

• Accés a les instal·lacions del Club: pistes de tennis, pàdel, gimnàs piscina, sauna, bar i sala de jocs.
  • Accés a les borsa de jugadors / servei de partits.
  • Tarifes especials: escola de tennis i pàdel (classes, campus, centres), activitats dirigides i plans d'entrenament personal del gimnàs, inscripcions tornejos.
  • Participació en les lligues provincials, regionals, estatals (per equips o individual)
  • Acollida als convenis de correspondència que el Club té establerts amb altres Clubs:

Club Tennis Barcino
5 invitacions anuals.

Club Nàutic Port d'Aro
Ús del gimnàs i del vestuari, ACCÉS de la piscina, c AIAC amb servei de marineria, pàg reus especials en packs dissenyats puntualment (cursos de vela ...) Excepte el mes d'agost.

Club Pitch & Putt Platja d'Aro
Ús de les instal·lacions tots els dimecres de l'any excepte el mes d'agost, c ada primer dimecres de mes, una iniciació gratuïta amb un monitor a la seva disposició per a una introducció guiada, el a la resta de la setmana 20% de descompte en el greenfee, així com la utilització gratuïta de la zona de pràctiques i putting green.

Club Golf d'Aro-Masnou
Descomptes de fins al 50% -18 forats-