El Club Tennis d'Aro es per història, tradició i instal·lacions un dels millors Clubs de tennis de la província de Girona. Com a Junta Directiva tenim el deure de preservar aquest actiu, construït dia a dia per quantitat de famílies i socis que han fet del Club la seva segona casa.

Un dels compromisos d'aquesta Junta Directiva ha estat des de el primer dia, l'acostament de la gestió al soci. En aquest sentit els Srs Socis tenen a la web, un canal obert de suggeriments per que el Club cobreixi, en la mesura del possible, les seves necessitats o inquietuds. Amb l'aportació de tothom la gestió del Club serà mes eficaç.

Així doncs, us convidem a participar i us animem a que ens feu arribar fotografies històriques o temes d'interès per fer d'aquesta, la nostra web, el més integradora i participativa possible.