Avantatges pels Socis del Club Tennis d’Aro:

• Accés a les  instal.lacions del Club: pistes de tennis, pàdel, gimnàs piscina, sauna, bar i sala de jocs.
  • Accés a les bossa de jugadors/servei de partits.
  • Tarifes especials: escola de tennis i pàdel (clases,campus, casals), activitats dirigides i plans d’entrenament personal del gimnàs, inscripcions tornejos.
  • Participació en les lligues provincials, regionals, estatals (per equips o individual)
  • Acolliment als convenis de correspondència que el Club té establerts amb altres Clubs:

Club Tennis Barcino
 5 invitacions annuals.

Club Nàutic Port d’Aro
-Ús del gimnàs i del vestuari, accés a la piscina, caiac amb servei de marinería, preus especials en packs dissenyats puntualment(cursos de vela…)Excepte el mes d’agost.

Club Pitch & Putt Platja d’Aro
 Ús de les instal.lacions tots els dimecres de l’any excepte el mes d’Agost, cada primer dimecres de mes, una iniciació gratuïta amb un monitor a la seva disposició per a una introducció guiada, la resta de la semana 20% de descompte en el greenfee, així com la utilització gratuïta de la zona de practiques i putting green.

Club Golf d'Aro-Masnou
Descomptes de fins el 50% -18 forats-

Centre l'Avenir Fanalenc
Utilització de la sala d'actes(com a entitat) sempre que estigui lliure d'activitats programades.
Preus de soci en tots els actes i espectacles programats.
Preus de soci en les consumicions de la sala del bar.
Accés lliure a la biblioteca